W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Wejherowie


ul. 3 Maja 4
84-200 Wejherowo


tel.: (+48) 58 572 94 11, fax: (+48) 58 572 94 02


email: starostwo@powiat.wejherowo.pl
skrytka epuap: /59ut3k1bll/SkrytkaESP


NIP: 5881831062
REGON: 191686414

Powiat Wejherowski
NIP: 5882417933
REGON: 191675149

Uchwała nr VI/153/19

Szczegóły
jakiego organu Zarządu Powiatu
z dnia
w sprawie wprowadzenia zasad dokonywania płatności z otrzymanych faktur z wykazanym podatkiem VAT w jednostkach organizacyjnych Powiatu Wejherowskiego
na podstawie art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 511 ze zm.), w związku z art. 96b i art. 108a-108f ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 2174 ze zm.) oraz art. 117ba i art. 117bb ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. – Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 900 ze zm.)
status uchwały obowiązująca

Załączniki

VI/153/19 pdf, 470 kB

Powiadom znajomego