Powiatowy Rzecznik Konsumentów w dniach 14.10.2020 - 06.11.2020 r  jest nieobecny w pracy. Osoba zastępująca Powiatowego Rzecznika Konsumentów  będzie udzielać porad  telefonicznie w dniach:

wtorek godz. 9-15

środa godz. 9-12

tel. 58 572 94 15

Podczas nieobecności Rzecznika konsumenci mogą kierować wnioski o interwencję lub o poradę prawną na adres : konsument@powiat.wejherowo.pl.

 

Powiatowy Rzecznik Konsumentów przyjmuje:

 

wtorek: 9-15

środa: 9 -12

czwartek: 9-15


tel. 58 572 94 15

 

W sprawach porad konsumenckich można również kontaktować
pod nr INFOLINII KONSUMENCKIEJ
 
801 440 220
 
(w dni powszednie w godzinach od 8.00 do 18.00)
(koszt połączenia zgodny z taryfą swojego operatora),
 
z Wojewódzkim Inspektoratem Inspekcji Handlowej w Gdańsku
który zajmuje się rozpatrywaniem skarg i udzielaniem porad:
 
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Gdańsku
Ul. Marii Konopnickiej 4
80-240 Gdańsk
nr tel.: 58-341-46-75,
 
a w sprawach związanych z operatorami telekomunikacyjnymi (usługi telefonii komórkowej i stacjonarnej, Internetu i TV) można zwrócić się do Centrum Informacji Konsumenckiej Urzędu Komunikacji Elektronicznej w zakresie udzielanych porad lub do Urzędu Komunikacji Elektronicznej, który jest organem regulacyjnym w zakresie działalności telekomunikacyjnej zajmującym się również rozpatrywaniem skarg.
 
Centrum Informacji Konsumenckiej Urzędu Komunikacji Elektronicznej:
801-900-853, 22-534-91-74
 
Urząd Komunikacji Elektronicznej
Delegatura w Gdyni
ul. Kielecka 103
81-650 Gdynia
 
Każdy konsument może też otrzymać bezpłatną poradę prawną wysyłając
e-mail na adres: porady@dlakonsumentow.pl
 
Ważne strony w sprawach pomocy: www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl
ezakupy.uokik.gov.pl