Powiatowy Rzecznik Konsumentów uprzejmie informuje, iż do dnia 22 lipca 2021r. jest na urlopie.

Zapytania dotyczące porady prawnej i/lub  wnioski o interwencję do przedsiębiorcy można kierować na adres :

 

konsument@powiatwejherowski.pl

 

Na wszystkie maile Rzecznik Konsumentów odpowie po urlopie.

 

 

Powiatowy Rzecznik Konsumentów przyjmuje:

 

wtorek: 9-15

środa: 9 -12

czwartek: 9-15


tel. 58 572 94 15

 

W sprawach porad konsumenckich można również kontaktować
pod nr INFOLINII KONSUMENCKIEJ
 
801 440 220
 
(w dni powszednie w godzinach od 8.00 do 18.00)
(koszt połączenia zgodny z taryfą swojego operatora),
 
z Wojewódzkim Inspektoratem Inspekcji Handlowej w Gdańsku
który zajmuje się rozpatrywaniem skarg i udzielaniem porad:
 
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Gdańsku
Ul. Marii Konopnickiej 4
80-240 Gdańsk
nr tel.: 58-341-46-75,
 
a w sprawach związanych z operatorami telekomunikacyjnymi (usługi telefonii komórkowej i stacjonarnej, Internetu i TV) można zwrócić się do Centrum Informacji Konsumenckiej Urzędu Komunikacji Elektronicznej w zakresie udzielanych porad lub do Urzędu Komunikacji Elektronicznej, który jest organem regulacyjnym w zakresie działalności telekomunikacyjnej zajmującym się również rozpatrywaniem skarg.
 
Centrum Informacji Konsumenckiej Urzędu Komunikacji Elektronicznej:
801-900-853, 22-534-91-74
 
Urząd Komunikacji Elektronicznej
Delegatura w Gdyni
ul. Kielecka 103
81-650 Gdynia
 
Każdy konsument może też otrzymać bezpłatną poradę prawną wysyłając
e-mail na adres: porady@dlakonsumentow.pl
 
Ważne strony w sprawach pomocy: www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl
ezakupy.uokik.gov.pl