Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Wejherowie w dniach 24.05 -09.06 2017 przyjmować będzie konsumentów w:
Środy godz. 8-12
Czwartki godz. 8-12
Piątki  godz. 8-15



tel. 58 572 94 15

 

W sprawach porad konsumenckich można kontaktować się

pod nr INFOLINII KONSUMENCKIEJ

 

801 440 220

 

(w dni powszednie w godzinach od 8.00 do 18.00)

(koszt połączenia zgodny z taryfą swojego operatora),

 

z Wojewódzkim Inspektoratem Inspekcji Handlowej w Gdańsku

który zajmuje się rozpatrywaniem skarg i udzielaniem porad:

 

Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Gdańsku

Ul. Marii Konopnickiej 4

80-240 Gdańsk

nr tel.: 58-341-46-75,

 

a w sprawach związanych z operatorami telekomunikacyjnymi (usługi telefonii komórkowej i stacjonarnej, Internetu i TV) można zwrócić się do Centrum Informacji Konsumenckiej Urzędu Komunikacji Elektronicznej w zakresie udzielanych porad lub do Urzędu Komunikacji Elektronicznej, który jest organem regulacyjnym w zakresie działalności telekomunikacyjnej zajmującym się również rozpatrywaniem skarg.

 

Centrum Informacji Konsumenckiej Urzędu Komunikacji Elektronicznej:

801-900-853, 22-534-91-74

 

Urząd Komunikacji Elektronicznej

Delegatura w Gdyni

ul. Kielecka 103

81-650 Gdynia

 

Każdy konsument może też otrzymać bezpłatną poradę prawną wysyłając

e-mail na adres: porady@dlakonsumentow.pl

 

Ważne strony w sprawach pomocy: www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl

ezakupy.uokik.gov.pl