W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Wejherowie


ul. 3 Maja 4
84-200 Wejherowo


tel.: (+48) 58 572 94 11, fax: (+48) 58 572 94 02


email: starostwo@powiat.wejherowo.pl
skrytka epuap: /59ut3k1bll/SkrytkaESP


NIP: 5881831062
REGON: 191686414

Powiat Wejherowski
NIP: 5882417933
REGON: 191675149

Komisja Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego

Komisja Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego

Skład Komisji  Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego:

  • Mirosław Odyniecki 
  • Wacław Seweryn
  • Zygmunt Treder - radny od 6.03.2009r. za Kazimierza Grubbę zm. 18.01.2009r.
  • Stanisław Wicki
  • Janusz Zabłocki - Przewodniczący Komisji

Do zadań Komisji należą sprawy dotyczące w szczególności:

  • porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli,
  • zapobiegania przestępczości i zjawiskom patologii społecznej,
  • ochrony przeciwpożarowej i przeciwpowodziowej,
  • zapobiegania innym nadzwyczajnym zagrożeniom życia i zdrowia ludzi oraz środowiska,
  • obronności,
  • opiniowania spraw z zakresu prowadzenia, tworzenia, przekształcania i likwidacji jednostek organizacyjnych zobowiązanych do realizacji zadań, o których mowa w pkt 1,2,3 i 4.
 
 
PLANY PRACY  Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego  
Na rok 2009:
  1. Przyjęcie sprawozdania komisji z działalności w 2008 roku.
  2. Przyjęcie planu pracy komisji na rok 2009.
  3. Opiniowanie informacji o rocznych dokonaniach powiatowych służb
    w zakresie bezpieczeństwa  na terenie powiatu w 2008 r.
  4. Udział w pracach Komisji Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przy Staroście.
  5. Opiniowanie projektu budżetu powiatu na rok 2010.

 Ponadto:

  • opiniowanie zmian dotyczących bezpieczeństwa, wprowadzanych do budżetu powiatu w roku 2009, 
  • rozpatrywanie innych właściwych merytorycznie spraw, 
  • udział członków komisji w innych przedsięwzięciach, organizowanych konferencjach i spotkaniach, 
  • udział w uroczystościach powiatowych. 
Na rok 2008:
 
1. Wybór Wiceprzewodniczącego Komisji.
2. Przyjęcie sprawozdania komisji z działalności w 2007 r.
3. Przyjęcie planu pracy komisji na rok 2008.
4. Opiniowanie informacji o rocznych dokonaniach powiatowych służb w zakresie bezpieczeństwa na terenie powiatu w 2007 r.
5. .Opinia komisji w sprawie sprawozdania z wykonania budżetu powiatu za 2007 r.
i udzielenia absolutorium Zarządowi Powiatu Wejherowskiego.
6. Informacja w sprawie realizacji zadań służb powiatowych na rzecz ochrony ludności.
7. Udział przedstawicieli komisji w pracach Komisji Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przy Staroście.
8. Przegląd szkół pod względem zabezpieczeń BHP, PPO? i prawa budowlanego (księga obiektu) – lustracja placówek.
9. Informacja na temat zabezpieczeń pod względem bezpieczeństwa imprez masowych otwartych.
10. Opiniowanie projektu budżetu powiatu na rok 2009.

Rozpatrywanie innych spraw według zaistniałych potrzeb.
Na rok 2007:
1.      Wybór Wiceprzewodniczącego Komisji.
2.      Przyjęcie planu pracy komisji na rok 2007.
3.      Opiniowanie projektu budżetu powiatu na rok 2007.
4.      Opinia komisji w sprawie sprawozdania z wykonania budżetu powiatu za 2006 r.
i udzielenia absolutorium Zarządowi Powiatu Wejherowskiego.
5.      Informacja w sprawie realizacji zadań służb powiatowych na rzecz ochrony ludności.
6.      Opiniowanie informacji o rocznych dokonaniach powiatowych służb w zakresie bezpieczeństwa  na terenie powiatu w 2006 r.
Ocena przygotowania służb i straży do sytuacji kryzysowych na terenie powiatu.
8.      Informacja nt. oznakowania pionowego i poziomego na drogach.
9.      Informacja o miejscach szczególnego zagrożenia na drogach i przyczynach tych zagrożeń oraz sposoby przeciwdziałania.
10. Spotkania z przedstawicielami rad gmin/urzędów gmin zajmującymi się sprawami bezpieczeństwa na terenie gminy i powiatu.
-         Przygotowanie gmin do klęsk żywiołowych.
-         Omówienie wyników kontroli oraz stanu bezpieczeństwa w szkołach.
11. Funkcjonowanie Nadzoru Budowlanego w kontekście planowanych zmian organizacyjnych.

Powiadom znajomego