W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Wejherowie


ul. 3 Maja 4
84-200 Wejherowo


tel.: (+48) 58 572 94 11, fax: (+48) 58 572 94 02


email: starostwo@powiat.wejherowo.pl
skrytka epuap: /59ut3k1bll/SkrytkaESP


NIP: 5881831062
REGON: 191686414

Powiat Wejherowski
NIP: 5882417933
REGON: 191675149

XV Sesja Zwyczajna Rady Powiatu Wejherowskiego - 30.01.04 r.

XV Sesja Zwyczajna Rady Powiatu Wejherowskiego - 30.01.04 r.

30.01.04 r. godz. 10.00 - sala obrad

 

Proponowany porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowo - organizacyjne:

    -otwarcie sesji,

    -stwierdzenie prawomocności obrad,

    -przedstawienie porządku obrad,

    -przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.

  2. Informacje Przewodniczącego Rady Powiatu.
  3. Sprawozdanie Zarządu z prac między sesjami.

  4. Uchwała Rady Powiatu Wejherowskiego w sprawie uchwalenia budżetu powiatu na 2004 rok - druk nr 155/03

  • przedstawienie projektu uchwały budżetowej wraz z uzasadnieniem Zarządu Powiatu

  • przedstawienie opinii komisji stałych Rady Powiatu;

  • przedstawienie stanowiska Zarządu Powiatu w sprawie opinii i wniosków komisji;

  • dyskusja nad wprowadzonymi poprawkami i ich przegłosowanie;

  • głosowanie uchwały budżetowej.

  1. Sprawozdanie z działalności stałych komisji Rady Powiatu za rok 2003
    i przedłożenie Rad
    zie planów pracy na rok 2004.

  2. Sprawozdanie z przeprowadzonej kontroli w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Rumi - przedkłada Przewodniczący Komisji Rewizyjnej.

  3. Omówienie wykonania przez Zarząd Powiatu uchwał Rady Powiatu Wejherowskiego podjętych w III i IV kwartale 2003 r. - przedkłada Przewodniczący Komisji Rewizyjnej.

  4. Dyskusja nad sprawozdaniem Zarządu z prac między sesjami.

  5. Interpelacje i zapytania radnych.
  6. Wnioski i oświadczenia radnych.

  7. Zamknięcie sesji.

 

Powiadom znajomego