Ogłoszenia Wydział Architektury
OBWIESZCZENIE
Starosta Wejherowski działając na podstawie art. 2, art. 3, art. 4 i art. 5 ust.5 ustawy z dnia 10.04.2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych /Dz.U. Nr. 80 z 2003r. poz. 721 z pó?n. zm./ oraz art. 49 i art. 61 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeksu postępowania administracyjnego /tekst jedn. Dz. U. nr 98 z 2000r. poz. 1071 z pó?n. zm./,
zawiadamia
że w dniu 26.07.2007r. na wniosek Burmistrza Miasta Rumi, ul. Sobieskiego 7 84-230 Rumia, wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu warunków lokalizacji drogi dla inwestycji polegającej na:
BUDOWIE DROGI GMINNEJ – ULICY FREDRY W RUMI
na terenie Gminy Rumia położonej w obrębie 9 na działkach nr ewid. 23/2, 36, w części nr ewid. 35/4
Strony mogą zapoznać się z w/w decyzją w Wydziale Architektury i Budownictwa Starostwa Wejherowskiego 84-200 Wejherowo ul. 3 Maja 4 pok. 220 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.
Wejherowo, 09.07.2007r