W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Wejherowie


ul. 3 Maja 4
84-200 Wejherowo


tel.: (+48) 58 572 94 11, fax: (+48) 58 572 94 02


email: starostwo@powiat.wejherowo.pl
skrytka epuap: /59ut3k1bll/SkrytkaESP


NIP: 5881831062
REGON: 191686414

Powiat Wejherowski
NIP: 5882417933
REGON: 191675149

Nabor uzupełniający

OGŁOSZENIE STAROSTY WEJHEROWSKIEGO

z dnia 3 listopada 2022 r.

Na podstawie art. 44 b ust. 1 i art. 44 c ust. 2 i 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 573 ze zm.) oraz § 9 ust. 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 marca 2003 r. w sprawie organizacji oraz trybu działania wojewódzkich i powiatowych społecznych rad do spraw osób niepełnosprawnych (Dz.U z 2003 r. Nr 62, poz. 560) 


Starosta Wejherowski 

ogłasza nabór uzupełniający na jednego członka Powiatowej Społecznej Rady ds. Osób Niepełnosprawnych Powiatu Wejherowskiego na kadencję w latach 2019 – 2023.

1.      Kandydatów na członka Powiatowej Społecznej Rady ds. Osób Niepełnosprawnych mogą zgłaszać działające na terenie powiatu wejherowskiego organizacje pozarządowe, fundacje oraz jednostki samorządu terytorialnego.

2.      Każdy uprawniony podmiot może zgłosić jednego kandydata na członka Powiatowej Społecznej Rady ds. Osób Niepełnosprawnych.

3.      Do zadań Powiatowej Społecznej Rady ds. Osób Niepełnosprawnych należy:

1) inspirowanie przedsięwzięć zmierzających do integracji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych oraz realizacji praw osób niepełnosprawnych;

2) opiniowanie projektów powiatowych programów działań na rzecz osób niepełnosprawnych;

3) ocena realizacji programów;

4) opiniowanie projektów uchwał i programów przyjmowanych przez Radę Powiatu Wejherowskiego pod kątem ich skutków dla osób niepełnosprawnych.

4. Zgłoszenie powinno zawierać:

1) nazwę i adres podmiotu zgłaszającego;

2) imię i nazwisko, adres do korespondencji kandydata;

3) informację o dotychczasowej działalności kandydata na rzecz osób niepełnosprawnych;

4) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na kandydowanie i powołanie w skład Powiatowej Społecznej Rady ds. Osób Niepełnosprawnych Powiatu Wejherowskiego na kadencję w latach 2019 – 2023 wg wzoru -załącznik;

5) pieczęcie i podpisy osób uprawnionych do reprezentowania podmiotu zgłaszającego kandydata.

5. Zgłoszenia kandydatów należy złożyć w formie pisemnej w Biurze Obsługi Interesantów (parter) Starostwa Powiatowego w Wejherowie przy ul. 3 Maja 4, lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres Starostwa, z dopiskiem: ,,Dotyczy naboru uzupełniającego na członka Powiatowej Społecznej Rady ds. Osób Niepełnosprawnych Powiatu Wejherowskiego kadencji 2019 - 2023’’ w terminie do dnia 4 grudnia 2022 r. włącznie. Termin uznaje się za zachowany jeżeli dokumenty wpłynęły do Starostwa najpóźniej 04.12.2022 r.

Starosta Wejherowski

Gabriela Lisius

Ogłoszenie dotyczące naboru ukazało się w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego dnia 24.11.2022 r.

ogłoszenie

 

Powiadom znajomego