Starostwo Powiatowe w Wejherowie


ul. 3 Maja 4
84-200 Wejherowo


tel.: (+48) 58 572 94 11, fax: (+48) 58 572 94 02


email: starostwo@powiat.wejherowo.pl
skrytka epuap: /59ut3k1bll/SkrytkaESP


NIP: 5881831062
REGON: 191686414

Powiat Wejherowski
NIP: 5882417933
REGON: 191675149

Godziny przyjęć

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Powiatowy Rzecznik Konsumentów uprzejmie informuje, iż w związku z urlopem wypoczynkowym porady dla konsumentów będą udzielane od dnia 07 sierpnia 2019 roku. Podczas nieobecności Rzecznika wnioski o pomoc prawną wraz z kopią załączników  można przesyłać na adres Starostwa, składać w Kancelarii Starostwa lub e-mail : Starostwo@powiat.wejherowo.pl


 

Informacje dla konsumentów, bezpłatne porady:

Infolinia Konsumencka, tel. 801 440 220 oraz 22 290 89 16 czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 18:00, opłata wg taryfy operatora, prowadzona przez Fundację Konsumentów.

W sprawach porad i interwencji konsumenckich można kontaktować się z Wojewódzkim Inspektoratem Inspekcji Handlowej w Gdańsku

nr tel.: 58-341-46-75

www.ihgd.pl

Każdy konsument może też otrzymać bezpłatną poradę prawną wysyłając

e-mail na adres: porady@dlakonsumentow.pl



Powiatowy Rzecznik Konsumentów przyjmuje:


wtorek: 9-17

środa: 9 -12

czwartek: 9-15



tel. 58 572 94 15


W sprawach porad konsumenckich można również kontaktować
pod nr INFOLINII KONSUMENCKIEJ
 
801 440 220
 
(w dni powszednie w godzinach od 8.00 do 18.00)
(koszt połączenia zgodny z taryfą swojego operatora),
 
z Wojewódzkim Inspektoratem Inspekcji Handlowej w Gdańsku
który zajmuje się rozpatrywaniem skarg i udzielaniem porad:
 
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Gdańsku
Ul. Marii Konopnickiej 4
80-240 Gdańsk
nr tel.: 58-341-46-75,
 
a w sprawach związanych z operatorami telekomunikacyjnymi (usługi telefonii komórkowej i stacjonarnej, Internetu i TV) można zwrócić się do Centrum Informacji Konsumenckiej Urzędu Komunikacji Elektronicznej w zakresie udzielanych porad lub do Urzędu Komunikacji Elektronicznej, który jest organem regulacyjnym w zakresie działalności telekomunikacyjnej zajmującym się również rozpatrywaniem skarg.
 
Centrum Informacji Konsumenckiej Urzędu Komunikacji Elektronicznej:
801-900-853, 22-534-91-74
 
Urząd Komunikacji Elektronicznej
Delegatura w Gdyni
ul. Kielecka 103
81-650 Gdynia
 
Każdy konsument może też otrzymać bezpłatną poradę prawną wysyłając
e-mail na adres: porady@dlakonsumentow.pl
 
Ważne strony w sprawach pomocy: www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl
ezakupy.uokik.gov.pl

Tag

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij