Powiatowy Rzecznik Konsumentów udziela porad ( w tym telefonicznych ) i przyjmuje konsumentów:
wtorek - czwartek w godz. 9:00 - 15:00
tel. 58 572 94 15
Powiatowy Rzecznik Konsumentów udziela pomocy mieszkańcom Powiatu Wejherowskiego i wyłącznie konsumentom. Zgodnie z art.22.1 kodeksu cywilnego za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarcza lub zawodową.
W sprawach porad konsumenckich można również kontaktować się pod numerem INFOLINII KONSUMENCKIEJ :
801 440 220
222 66 76 76
( w dni robocze w godzinach od 10.00 do 18.00 )
( koszt połączenia zgody z taryfą operatora )
oraz z Wojewódzkim Inspektoratem Inspekcji Handlowej w Gdańsku
ul. Marii Konopnickiej 4, 80-240 Gdańsk
tel. 58 341 08 77, 58 341 46 75
Każdy konsument może otrzymać bezpłatną poradę prawną poprzez stronę:
Informacje o prawach konsumentów i wzory pism :