W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Wejherowie


ul. 3 Maja 4
84-200 Wejherowo


tel.: (+48) 58 572 94 11, fax: (+48) 58 572 94 02


email: starostwo@powiat.wejherowo.pl
skrytka epuap: /59ut3k1bll/SkrytkaESP


NIP: 5881831062
REGON: 191686414

Powiat Wejherowski
NIP: 5882417933
REGON: 191675149

Ogłoszenia o postępowaniach

Ogłoszenia o postępowaniach
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
 
Powiat Wejherowski
ul. 3 Maja 4, 84-200 Wejherowo
 
ogłasza przetarg nieograniczony na:
 
dostawę sprzętu komputerowego w ramach projektu „E-powiat – rozwój elektronicznych usług publicznych na terenie powiatu wejherowskiego”
 
Zadanie 1: Dostawa sprzętu komputerowego
   - 65 zestawów komputerowych (CPV 30.21.30.00-5)
   - 72 monitory (CPV 30.23.12.50-4)
   - 8 komputerów przenośnych (CPV 30.21.33.00-8)
Zadanie 2: Dostawa drukarek i skanerów
   - 5 skanerów (CPV 30.21.61.10-0)
   - 28 drukarek laserowych (CPV 30.23.32.31-9)
   - 2 drukarki igłowe (CPV 30.23.32.32-6)
Zadanie 3: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
   - 2 urządzenia wielofunkcyjne (CPV 30.12.00.00-6)
Zadanie 4: Dostawa serwera:
   - 1 serwer (CPV 30.26.10.00-6)
 
1.  Termin realizacji zamówienia: 21 dni od podpisania umowy.
2.  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wejherowie, ul. 3 Maja 4, w Kancelarii – pokój nr 02,
w godz. od 8.00 do 15.00 (tel. 058 572-94-11, 12; fax 058 572-94-02). Specyfikacja zamieszczona będzie również na stronie internetowej www.bip.powiat.wejherowo.pl.
3.  Miejsce i termin składania ofert:
   oferty należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wejherowie,
ul. 3 Maja 4, w Kancelarii – pokój nr 02, do dnia 01.12.2006 r., godz. 10.15.
4.  Miejsce i termin otwarcia ofert:
   otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wejherowie – sala nr 08, dnia 01.12.2006 r., o godz. 10.30.
5.  W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1)    posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)    posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
a.    w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na Zadanie 1: w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, dostawy o łącznej wartości wynoszącej co najmniej  500 000,- PLN,
–        poprzez dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia zamawiający rozumie: dostawę zestawów komputerów biurowych wraz z monitorami.
b.    w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na Zadanie 2: w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, dostawy o łącznej wartości wynoszącej co najmniej 50 000,- PLN,
–       poprzez dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia zamawiający rozumie: dostawę drukarek laserowych lub zestawów komputerowych, w których skład wchodziła drukarka laserowa.
c.     w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na Zadanie 3: w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, dostawy o łącznej wartości wynoszącej co najmniej 20 000,- PLN,
–        poprzez dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia zamawiający rozumie: dostawę urządzeń wielofunkcyjnych.
d.    w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na Zadanie 4: w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, dostawy o łącznej wartości wynoszącej co najmniej 30 000,- PLN,
–        poprzez dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia zamawiający rozumie: dostawę serwerów wraz systemem operacyjnym.
3)    znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)    nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie
o udzielenie zamówienia, warunki wymienione w pkt. 2 i 3 mogą spełnić łącznie, warunki wymienione w pkt 1 i 4 musi spełnić każdy z wykonawców.
7. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych w specyfikacji. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia i dokumenty:
a)    aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b)    aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c)     aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d)    aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
-  przypadku składania ofert przez wykonawców występujących wspólnie, ww. zaświadczenia muszą być złożone przez każdego wykonawcę
e) wykaz należycie wykonanych dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane dostawy zostały wykonane należycie;
-   w przypadku składania ofert przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokumenty mogą zostać złożone łącznie przez wykonawców
f)  oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy.
8. W przypadku składania ofert na zadanie nr 1 wykonawca składa oświadczenie o posiadaniu certyfikatów i dokumentów poświadczających parametry przedmiotu zamówienia wymagane w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
-    Cena - 100%
10.Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
11.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
12. Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości:
a)    Zadanie nr 1 – Dostawa sprzętu komputerowego – 6 000 zł,
b)    Zadanie nr 2 – Dostawa drukarek i skanerów – 1 500 zł,
c)    Zadanie nr 3 – Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych – 1 500 zł,
d)    Zadanie nr 4 – Dostawa serwera – 500 zł.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego system zakupów.
15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem
      aukcji elektronicznej.
16.Dzień przekazania ogłoszenia Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych – 15.11.2006 r.

Powiadom znajomego