Ogłoszenia o postępowaniach
Ogłoszenia o postępowaniach
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Starostwo Powiatowe
ul. 3 Maja 4, 84-200 Wejherowo
ul. 3 Maja 4, 84-200 Wejherowo
ogłasza przetarg nieograniczony na:
wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach budynku
Starostwa Powiatowego w Wejherowie
1. Przedmiotem zamówienia są (CPV: 45215500-2):
a) roboty w zakresie burzenia (wykucie istniejących okien, podokienników wewnętrznych – 11 sztuk oraz zewnętrznych 20 sztuk) (CPV: 45111100-9),
b) wymiana stolarki okiennej na okna PCV wraz z obróbką ościeży (CPV: 45421125-6),
c) wymiana podokienników wewnętrznych i zewnętrznych (CPV: 45421125-6),
d) montaż żaluzji wewnętrznych antywłamaniowych (CPV: 45421145-2),
e) roboty murarskie (CPV: 45262522-6),
2. Termin realizacji zamówienia: do 29.12.2006 r.
3. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wejherowie, ul. 3 Maja 4, w Kancelarii – pokój
nr 02, w godz. od 8.00 do 15.00 (tel. 058 572-94-11, 12; fax 058 572-94-02). Specyfikacja dostępna jest również na stronie internetowej www.bip.powiat.wejherowo.pl.
nr 02, w godz. od 8.00 do 15.00 (tel. 058 572-94-11, 12; fax 058 572-94-02). Specyfikacja dostępna jest również na stronie internetowej www.bip.powiat.wejherowo.pl.
4. Miejsce i termin składania ofert:
oferty należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wejherowie,
ul. 3 Maja 4, w Kancelarii – pokój nr 02, do dnia 04.12.2006 r., godz. 10.15.
ul. 3 Maja 4, w Kancelarii – pokój nr 02, do dnia 04.12.2006 r., godz. 10.15.
5. Miejsce i termin otwarcia ofert:
otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wejherowie – sala nr 08, dnia 04.12.2006 r., o godz. 10.30.
6. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; w szczególności:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 3 roboty budowlane w zakresie ogólnobudowlanym z uwzględnieniem wymiany stolarki okiennej o wartości co najmniej 20 000 zł każda,
b) kierownik budowy musi posiadać ważne uprawnienia ogólnobudowlane i należeć na dzień składania ofert do właściwej Izby Samorządu Zawodowego
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
7. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych w specyfikacji. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia i dokumenty:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z uwzględnieniem robót o których mowa w pkt. 6.2.a ogłoszenia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie,
4) oświadczenie, iż kierownik budowy posiada ważne uprawnienia ogólnobudowlane i na dzień składania ofert należy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
- Cena - 100%
9.Termin związania ofertą: do 29.12.2006 r.
10.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
11.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
12. Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego system zakupów.
15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.