Ogłoszenia o postępowaniach
Ogłoszenia o postępowaniach
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Starostwo Powiatowe
ul. 3 Maja 4, 84-200 Wejherowo
ul. 3 Maja 4, 84-200 Wejherowo
ogłasza przetarg nieograniczony na:
ubezpieczenie mienia
1. Przedmiotem zamówienia jest (CPV: 66330000):
ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Wejherowskiego i jego jednostek organizacyjnych w zakresie:
1) ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
2) ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,
3) ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od szkód materialnych,
4) ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
5) ubezpieczenia szyb od stłuczenia,
6) ubezpieczeń komunikacyjnych (OC, NNW, AC).
2. Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.01.2007r. do dnia 31.12.2008 r.
3. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wejherowie, ul. 3 Maja 4, w Kancelarii – pokój
nr 02, w godz. od 8.00 do 15.00 (tel. 058 572-94-11, 12; fax 058 572-94-02). Specyfikacja dostępna jest również na stronie internetowej www.bip.powiat.wejherowo.pl.
nr 02, w godz. od 8.00 do 15.00 (tel. 058 572-94-11, 12; fax 058 572-94-02). Specyfikacja dostępna jest również na stronie internetowej www.bip.powiat.wejherowo.pl.
4. Miejsce i termin składania ofert:
oferty należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wejherowie,
ul. 3 Maja 4, w Kancelarii – pokój nr 02, do dnia 21.12.2006 r., godz. 9.45.
ul. 3 Maja 4, w Kancelarii – pokój nr 02, do dnia 21.12.2006 r., godz. 9.45.
5. Miejsce i termin otwarcia ofert:
otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wejherowie
– sala nr 08, dnia 21.12.2006 r., o godz. 10.00.
– sala nr 08, dnia 21.12.2006 r., o godz. 10.00.
6. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1) są zakładami ubezpieczeniowymi uprawnionymi do wykonywania na terenie Rzeczypospolitej Polski, działalności ubezpieczeniowej
w zakresie objętym niniejszą specyfikacją, zgodnie z właściwymi przepisami,
w zakresie objętym niniejszą specyfikacją, zgodnie z właściwymi przepisami,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
5) dostarczyli prawdziwe informacje istotne dla prowadzonego postępowania.
7. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych w specyfikacji. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia
i dokumenty:
i dokumenty:
1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania.
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania.
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1) cena łączna ubezpieczenia - 60 %;
2) zaakceptowanie klauzul dodatkowych – 30 %;
3) oferowane franszyzy i udziały własne – 10 %.
9.Termin związania ofertą: 30 dni od daty składnia ofert.
10.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
11.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
12. Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego system zakupów.
15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.