W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Wejherowie


ul. 3 Maja 4
84-200 Wejherowo


tel.: (+48) 58 572 94 11, fax: (+48) 58 572 94 02


email: starostwo@powiat.wejherowo.pl
skrytka epuap: /59ut3k1bll/SkrytkaESP


NIP: 5881831062
REGON: 191686414

Powiat Wejherowski
NIP: 5882417933
REGON: 191675149

Ogłoszenia o postępowaniach

Ogłoszenia o postępowaniach
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
 
Starostwo Powiatowe w Wejherowie
ul. 3 Maja 4
84-200 Wejherowo
ogłasza przetarg nieograniczony, którego przedmiotem jest:
 
 
Aktualizacja numerycznej mapy zasadniczej z obszaru Powiatu Wejherowskiego
 (CPV: 74276200-6 )
 
1.  Termin realizacji zamówienia: w ciągu 4 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2.  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wejherowie, ul. 3 Maja 4, w Biurze Obsługi Interesanta, w godz. od 8.00 do 15.30 (tel. 058 572-94-11, 12; fax 058 572-94-02). Specyfikacja dostępna jest również na stronie internetowej www.bip.powiat.wejherowo.pl.
3.    Osoby upoważnione do kontaktów w sprawie przedmiotowego zamówienia:
a)   w zakresie proceduralnym:
  Karol Jaworski - Inspektor tel. (058) 572-94-14.
 
b)   w zakresie merytorycznym:
  Janusz Wenta -  Geodeta Powiatowy tel. (058) 572-94-60
 
4.  Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta do dnia 2007-02-12 do godz. 10:00.
5.  Miejsce i termin otwarcia ofert:
   otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 211  dnia 2007-02-12 do godz. 10:30.
6.    Warunki udziału w postepowaniu:
1
Sytuacja podmiotowa wykonawcy
Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
2
Zdolność techniczna
Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz  dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności:
1) w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 usługę, o wartości co najmniej 100 000 złotych brutto, w zakresie prowadzenia obsługi technicznej ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, polegającej na wykonywaniu należycie co najmniej następujących czynności:
- przyjmowanie i wstępna kontrola dokumentacji geodezyjnej przekazywanej do zasobu,
 - sporządzanie informacji elektronicznej na podstawie dokumentacji w zakresie obejmującym minimum treść mapy ewidencyjnej,
2) osoba lub osoby, które będą odpowiedzialne za wykonanie zamówienia muszą posiadać aktualne uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie I i II.
3
Zdolność ekonomiczna i finansowa
Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
 
7.  Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych w specyfikacji. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia i dokumenty:
1
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
2
Dokumenty stwierdzające, że osoba lub osoby, które będą odpowiedzialne za wykonanie zamówienia posiadają aktualne uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie I i II.
4
Wykaz wykonanych należycie usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o których mowa  w punkcie 6.2.2, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te  usługi zostały wykonane należycie.
5
Oświadczenie z art. 22 ust.1
6
Wykaz osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia.
 
8.    Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nr
Kryterium
Waga
1
Cena
100%
9.  Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
12. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego system zakupów.
15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 
 

Powiadom znajomego