W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Wejherowie


ul. 3 Maja 4
84-200 Wejherowo


tel.: (+48) 58 572 94 11, fax: (+48) 58 572 94 02


email: starostwo@powiat.wejherowo.pl
skrytka epuap: /59ut3k1bll/SkrytkaESP


NIP: 5881831062
REGON: 191686414

Powiat Wejherowski
NIP: 5882417933
REGON: 191675149

Ogłoszenia o postępowaniach

Ogłoszenia o postępowaniach
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
 
Starostwo Powiatowe w Wejherowie
ul. 3 Maja 4
84-200 Wejherowo
 
ogłasza przetarg nieograniczony, którego przedmiotem jest:
 
dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wejherowie oraz odbiór i złomowanie zdanych przez interesantów tablic rejestracyjnych
 (CPV: 27520000-6 )
 
1.  Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących tablic rejestracyjnych:
Lp.
Nazwa tablicy
Szacunkowa ilość
 
1.
samochodowe zwyczajne jednorzędowe
13000
kompl.
2.
samochodowe zwyczajne (1 szt. jednorzędowa + 1 szt. dwurzędowa)
50
kompl.
3.
samochodowe indywidualne jednorzędowe
5
kompl.
4.
samochodowe indywidualne (1szt.jednorzędowa + 1 szt. dwurzędowa)
2
kompl.
5.
samochodowa zwyczajna jednorzędowa (na przyczepy)
800
szt.
6.
samochodowa zwyczajna jednorzędowa - wtórnik
400
szt.
7.
samochodowa zwyczajna dwurzędowa (na przyczepy)
50
szt.
8.
samochodowa zwyczajna dwurzędowa  - wtórnik
100
szt.
9.
motocyklowa zwyczajna
700
szt.
10.
motocyklowa zwyczajna  - wtórnik
5
szt.
11.
motocyklowa indywidualna
1
szt.
12.
motocyklowa indywidualna - wtórnik
1
szt.
13.
motorowerowa zwyczajna
700
szt.
14.
motorowerowa zwyczajna - wtórnik
5
szt.
15.
samochodowe zabytkowe jednorzędowe
5
kompl.
16.
samochodowe zabytkowe jednorzędowe - wtórnik
1
kompl.
17.
samochodowe zabytkowe (1 szt. jednorzędowa + 1 szt. dwurzędowa)
1
kompl.

18.
samochodowe zabytkowe (1 szt. jednorzędowa + 1 szt. dwurzędowa) - wtórnik
1
kompl.
19.
motocyklowa zabytkowa
1
szt.
20.
motocyklowa zabytkowa - wtórnik
1
szt.
21.
samochodowe tymczasowe jednorzędowe
100
kompl.
22.
samochodowe tymczasowe (1szt.jednorzędowa + 1 szt. dwurzędowa)
5
kompl.
23.
samochodowe tymczasowe jednorzędowe badawcze
2
kompl.
24.
samochodowe tymczasowe badawcze   (1 szt.jednorzędowa + 1 szt. dwurzędowa)
1
kompl.
25.
Samochodowa tymczasowa jednorzędowa (na przyczepy)
5
szt.
26.
Samochodowa tymczasowa dwurzędowa ( na przyczepy)
5
szt.
27.
samochodowa tymczasowa jednorzędowa badawcza (na przyczepy) 
1
szt.
28.
samochodowa tymczasowa dwurzędowa badawcza (na przyczepy)
1
szt.
29.
motocyklowa tymczasowa
5
szt.
30.
motocyklowa tymczasowa badawcza
1
szt.
31.
motorowerowa tymczasowa
5
szt.
32.
motorowerowa tymczasowa badawcza
1
szt.
 
2.  Termin realizacji zamówienia: data rozpoczęcia: 2008-01-01, data zakończenia: 2008-12-31.
3.  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wejherowie, ul. 3 Maja 4, w pok. nr  131, w godz. od 8.00 do 15.30 (tel. 058 572-94-11, 12; fax 058 572-94-02). Specyfikacja dostępna jest również na stronie internetowej www.bip.powiat.wejherowo.pl.
4.    Osoby upoważnione do kontaktów w sprawie przedmiotowego zamówienia:
a)   w zakresie proceduralnym:
  Karol Jaworski - tel. (058) 57-29-414.
 
b)   w zakresie merytorycznym:
  Maciej  Dawidowski -  tel. (058) 57-29-521
 
5.  Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać siedzibie Zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta do dnia 2007-08-28 do godz. 10:00.
6.  Miejsce i termin otwarcia ofert:
   otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 08   dnia 2007-08-28 o godz. 10:30.
7.    Warunki udziału w postepowaniu:
 Lp:
Warunek do spełnienia:
1
Sytuacja podmiotowa wykonawcy
Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, w szczególności posiadają zezwolenie właściwego organu na produkcję tablic rejestracyjnych, w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek musi spełnić każdy z wykonawców
2
Zdolność ekonomiczna i finansowa
Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
3
Zdolność techniczna
Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie dostawy, obejmujące swoim zakresem co najmniej tablice rejestracyjne, za łączną kwotę nie niższą niż 600 000,00 zł brutto, w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie.
 
8.  Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych w specyfikacji. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia i dokumenty:
Lp:
Wymagany dokument:
1.     
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2.     
zezwolenie wydane przez właściwy organ na produkcję tablic rejestracyjnych o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (jt. Dz. U. z 2005 r., nr 108, poz. 908 ze zm.), aktualną na dzień składania oferty
3.     
aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
4.     
aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
5.     
aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
6.     
wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie
7.     
oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
 
9.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nr
Kryterium
Waga
1
Cena
100%
10.Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
11.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
12.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
13.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w  wysokości 15 000.00 zł (słownie:  piętnaście tysięcy 00/100 zł).
14.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15.Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego system zakupów.
16.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
17.Data publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych
– 6 sierpnia 2007 r.
 

Powiadom znajomego