W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Wejherowie


ul. 3 Maja 4
84-200 Wejherowo


tel.: (+48) 58 572 94 11, fax: (+48) 58 572 94 02


email: starostwo@powiat.wejherowo.pl
skrytka epuap: /59ut3k1bll/SkrytkaESP


NIP: 5881831062
REGON: 191686414

Powiat Wejherowski
NIP: 5882417933
REGON: 191675149

Ogłoszenia o postępowaniach

Ogłoszenia o postępowaniach

OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM


Starostwo Powiatowe w Wejherowie
ul. 3 Maja 4
84-200 Wejherowo

ogłasza przetarg nieograniczony, którego przedmiotem jest:

sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów
(CPV: 77231000-8 )


1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów będących własnością osób fizycznych w gminach: Choczewo, Gniewino, Linia, Luzino (z wyłączeniem obrębów Tępcz, Robakowo, Milwino), Łęczyce, Szemud, Wejherowo, m. Wejherowo, m. Rumia, m. Reda, zgodnie z ustawą z dnia 28 września 1991r. o lasach (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 45, poz.435 z pó?n. zm.). Przedmiot zamówienia obejmuje obszar o pow. ok. 6 400 ha należący do 91 obrębów ewidencyjnych.
2. Termin realizacji zamówienia: data zakończenia: 2008-09-30.
3. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wejherowie, ul. 3 Maja 4, w pok. nr 131, w godz. od 8.00 do 15.30 (tel. 058 572-94-11, 12; fax 058 572-94-02). Specyfikacja dostępna jest również na stronie internetowej www.bip.powiat.wejherowo.pl.
4. Osoby upoważnione do kontaktów w sprawie przedmiotowego zamówienia:
a) w zakresie proceduralnym:
Karol Jaworski - Inspektor tel. (058) 572-94-14.
b) w zakresie merytorycznym:
Michał Machnikowski - Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska, Gospodarki Wodnej, Rolnictwa i Leśnictwa tel. (058) 572-94-30
5. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać siedzibie Zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta do dnia 2007-08-09 do godz. 10:00.
6. Miejsce i termin otwarcia ofert:
otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 08 dnia 2007-08-09 o godz. 10:30.
7. Warunki udziału w postepowaniu: 
a) Sytuacja podmiotowa wykonawcy
Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy 
b) Zdolność ekonomiczna i finansowa
Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 
c) Zdolność techniczna
Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie usługę lub usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości wynoszącej co najmniej 100 000,- zł
poprzez usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia zamawiający rozumie wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów
8. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych w specyfikacji. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia i dokumenty: 
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 
b) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku składania ofert przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokumenty mogą zostać złożone łącznie przez wykonawców. 
c) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
    Cena 100%
10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
13. Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia.
14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego system zakupów.
16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Powiadom znajomego