W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Wejherowie


ul. 3 Maja 4
84-200 Wejherowo


tel.: (+48) 58 572 94 11, fax: (+48) 58 572 94 02


email: starostwo@powiat.wejherowo.pl
skrytka epuap: /59ut3k1bll/SkrytkaESP


NIP: 5881831062
REGON: 191686414

Powiat Wejherowski
NIP: 5882417933
REGON: 191675149

Ogłoszenia o postępowaniach

Ogłoszenia o postępowaniach
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
 
Starostwo Powiatowe w Wejherowie
ul. 3 Maja 4
84-200 Wejherowo
 
ogłasza przetarg nieograniczony, którego przedmiotem jest:
 
aktualizacja numerycznej mapy zasadniczej z obszaru Powiatu Wejherowskiego
 (CPV: 74276200-6 )
 
1. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2007 r.
2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wejherowie, ul. 3 Maja 4, w pok. nr  131, w godz. od 8.00 do 15.30 (tel. 058 572-94-11, 14; fax 058 572-94-02). Specyfikacja dostępna jest również na stronie internetowej www.bip.powiat.wejherowo.pl.
3. Osoby upoważnione do kontaktów w sprawie przedmiotowego zamówienia:
a)   w zakresie proceduralnym:

  Karol Jaworski - Inspektor tel. (058) 572-94-14.

 b)   w zakresie merytorycznym:

  Janusz Wenta -  Geodeta Powiatowy tel. (058) 572-94-60

 4. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać siedzibie Zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta do dnia 2007-06-25 do godz. 10:00.
5. Miejsce i termin otwarcia ofert:
   otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 211 dnia 2007-06-25 o godz. 10:30.
6. Warunki udziału w postepowaniu:

1
Sytuacja podmiotowa wykonawcy
Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy
2
Zdolność techniczna
Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz  dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności osoba lub osoby, które będą odpowiedzialne za wykonanie zamówienia muszą posiadać aktualne uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie I i II.
3
Zdolność ekonomiczna i finansowa
Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 7.  Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych w specyfikacji. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia i dokumenty:

1
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2
Dokumenty stwierdzające, że osoba lub osoby, które będą odpowiedzialne za wykonanie zamówienia posiadają aktualne uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie I i II.
3
Oświadczenie z art. 22 ust.1
4
Wykaz osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia.

 
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nr
Kryterium
Waga
1
Cena
100%
9.  Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
12. W postępowaniu nie przewiduje się wnoszenia wadium.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego system zakupów.
15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 

Powiadom znajomego