W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Wejherowie


ul. 3 Maja 4
84-200 Wejherowo


tel.: (+48) 58 572 94 11, fax: (+48) 58 572 94 02


email: starostwo@powiat.wejherowo.pl
skrytka epuap: /59ut3k1bll/SkrytkaESP


NIP: 5881831062
REGON: 191686414

Powiat Wejherowski
NIP: 5882417933
REGON: 191675149

Ogłoszenia o postępowaniach

Ogłoszenia o postępowaniach
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
 
Powiat Wejherowski
ul. 3 Maja 4
84-200 Wejherowo
ogłasza przetarg nieograniczony, którego przedmiotem jest:
 
dostawa drukarek, skanerów i urządzenia wielofunkcyjnego
 
1.  Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Postępowanie zostało podzielone na następujące części:
Zadanie częściowe nr:
Opis:
1
Dostawa drukarek (30 szt.) i skanerów (5 szt.)
Wspólny Słownik Zamówień: 30233231-9, 30216110-0
2
Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (1 szt.)
Wspólny Słownik Zamówień: 30120000-6
2.  Termin realizacji zamówienia: 21 dni od dnia podpisania umowy.
3.  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać
w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wejherowie, ul. 3 Maja 4, w pok. nr  131, w godz. od 8.00 do 15.30 (tel. 058 572-94-11, 12; fax 058 572-94-02). Specyfikacja dostępna jest również na stronie internetowej www.bip.powiat.wejherowo.pl.
4.    Osoby upoważnione do kontaktów w sprawie przedmiotowego zamówienia:
a)   w zakresie proceduralnym:
  Karol Jaworski - Inspektor tel. (058) 572-94-14.
b)   w zakresie merytorycznym:
  Tomasz Styn - Informatyk tel. (058) 572-94-99
4.  Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać siedzibie Zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta do dnia 25.05.2007 r.  do godz. 10.00.
5.  Miejsce i termin otwarcia ofert:
   otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 08 dnia 25.05.2007 r. o godz. 10.30.
6.    Warunki udziału w postepowaniu:
1
Sytuacja podmiotowa wykonawcy
Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
2
Zdolność ekonomiczna i finansowa
Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
3
Zdolność techniczna
Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na Zadanie 1:
w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, dostawy o łącznej wartości wynoszącej co najmniej
50 000,- zł,
poprzez dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia zamawiający rozumie: dostawę drukarek laserowych
 
7.  Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych w specyfikacji. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia i dokumenty:
1
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
2
Wykaz wykonanych, a  w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy te zostały wykonane należycie.
3
Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
8.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nr
Kryterium
Waga
1
Cena (koszt)
100%
9.  Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
10.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
11.Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.
12.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13.Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego system zakupów.
14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Powiadom znajomego