W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Wejherowie


ul. 3 Maja 4
84-200 Wejherowo


tel.: (+48) 58 572 94 11, fax: (+48) 58 572 94 02


email: starostwo@powiat.wejherowo.pl
skrytka epuap: /59ut3k1bll/SkrytkaESP


NIP: 5881831062
REGON: 191686414

Powiat Wejherowski
NIP: 5882417933
REGON: 191675149

Ogłoszenia o postępowaniach

Ogłoszenia o postępowaniach
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
 
Powiat Wejherowski
ul. 3 Maja 4
84-200 Wejherowo
ogłasza przetarg nieograniczony, którego przedmiotem jest:
  
wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
 
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej dla budynków przychodni zdrowia przy ul. Puckiej 11 i Pomorskiej 9 w Wejherowie.
2. Zakres zamówienia według CPV: 45111100-9 roboty wyburzeniowe, 45442180-2 powtórne malowanie, 45410000-4 tynkowanie, 45421125-6  instalowanie okien z tworzyw sztucznych, 45421114-6  instalowanie drzwi metalowych.
3. Termin realizacji zamówienia: data zakończenia: 2007-08-31.
4. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wejherowie, ul. 3 Maja 4, w pok. nr  131, w godz. od 8.00 do 15.30 (tel. 058 572-94-11, 12; fax 058 572-94-02). Specyfikacja dostępna jest również na stronie internetowej www.bip.powiat.wejherowo.pl.
5. Osoby upoważnione do kontaktów w sprawie przedmiotowego zamówienia:
a) w zakresie proceduralnym:
Karol Jaworski - Inspektor tel. (058) 572-94-14.
b) w zakresie merytorycznym:
Bożena Olszewska - Inspektor tel. (058) 572-94-79.
4. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać siedzibie Zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta do dnia 2007-05-18 do godz. 10:00.
5. Miejsce i termin otwarcia ofert:
   otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 08 dnia 2007-05-18 o godz. 10:30.
6. Warunki udziału w postepowaniu:
1
Sytuacja podmiotowa wykonawcy
Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
2
Zdolność ekonomiczna i finansowa
Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
3
Zdolność techniczna
Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
 
7.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych w specyfikacji. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia i dokumenty:
1
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
2
Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
 
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nr
Kryterium
Waga
1
Cena (koszt)
100%
9.  Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
12. W postępowaniu nie przewiduje się wnoszenia wadium.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego system zakupów.
15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 
  

Powiadom znajomego