W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Wejherowie


ul. 3 Maja 4
84-200 Wejherowo


tel.: (+48) 58 572 94 11, fax: (+48) 58 572 94 02


email: starostwo@powiat.wejherowo.pl
skrytka epuap: /59ut3k1bll/SkrytkaESP


NIP: 5881831062
REGON: 191686414

Powiat Wejherowski
NIP: 5882417933
REGON: 191675149

Ogłoszenia o postępowaniach

Ogłoszenia o postępowaniach
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Starostwo Powiatowe
ul. 3 Maja 4, 84-200 Wejherowo
 
ogłasza przetarg nieograniczony na:
Budowę i rozbudowę infrastruktury sportowej
CPV 45212221-1, 45233251-3, 45110000-1, 45262350-9, 36410000-8 
 
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa wybranych elementów infrastruktury sportowo - rekreacyjnej w szkolnych jednostkach organizacyjnych Powiatu Wejherowskiego polegającej na wykonania wielofunkcyjnych boisk szkolnych o nawierzchni sztucznej z trawy syntetycznej wypełnionej piaskiem kwarcowym z zaznaczonymi liniami poszczególnych boisk, wykonaniu bieżni z zaznaczonymi liniami poszczególnych torów oraz rozbieżni skoczni o nawierzchni  sztucznej z poliuretanu, wykonaniu koryt skoczni wypełnionych kruszywem naturalnym:
2. Miejsce realizacji zamówienia:
a) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1 im. Janusza Korczaka  w Wejherowie przy ul. Sobieskiego 279,
b) Zespół Szkół Specjalnych  Nr 3 w Rumi przy ul. Sabata 12,
c) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych  nr 1 w Wejherowie przy ul. Bukowej 1,
d) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych  nr 2 im. Bohaterskiej Załogi ORP „Orzeł” w Wejherowie przy ul. Strzeleckiej  9,
e)   Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych  nr 4 im. Jakuba Wejhera w Wejherowie  przy ul. Sobieskiego 344.
3.  Termin realizacji zamówienia: od dnia 1.06.2007 do dnia 30.11.2007
4.  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wejherowie, ul. 3 Maja 4, pokój nr 131, w godz. od 8.00 do 15.00 (tel. 058 572-94-14) po wpłaceniu kwoty 60 zł (brutto) na konto nr 60835000040000500520000100 lub za zaliczeniem pocztowym na pisemny wniosek wykonawcy. Specyfikacja będzie dostępna również na stronie internetowej www.bip.powiat.wejherowo.pl. od dnia publikacji w ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
5.  Miejsce i termin składania ofert:
    oferty należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wejherowie,
ul. 3 Maja 4, w Biurze Obsługi Interesanta do dnia 8.05.2007 r., godz. 10.00.
6.  Miejsce i termin otwarcia ofert:
    otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wejherowie – sala nr 08, dnia 8.05.2007 r., o godz. 10.30.
7. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia każdy z wykonawców
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności:
a) wykonawca winien wykazać, iż należycie wybudował, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
-    trzy bieżnie z nawierzchnią górną poliuretanową o pow. co najmniej 1000 m2 każda,
-    rzy boiska wielofunkcyjne, o nawierzchni ze sztucznej trawy, o pow. co najmniej 1000 m2 każde,
b)  wykonawca winien posiadać:
-   walec statyczny z udarem do 2,5 t – 1 szt.,
-   koparkę hydrauliczną – co najmniej 1 szt.,
-   spycharkę – co najmniej 1 szt.,
c)  kierownik budowy:
-    ma posiadać ważne uprawnienia ogólnobudowlane,
-    ma posiadać aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego
-  musi mieć doświadczenie co najmniej pięciu lat pracy na stanowisku kierowniczym wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w ppkt. 2,
3)   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności:
a)    posiadają środki w kwocie nie mniejszej niż 600 000,00 zł lub posiadają zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 600 000,00 zł;
b)    posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę 40 000,00 zł.
wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w ppkt. 3,
4)   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia każdy z wykonawców
7.  Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń niżej wymienionych w niniejszym ogłoszeniu będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie treści poniższych dokumentów i oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki, stosując zasadę spełnia - nie spełnia:
1)   aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2)   aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3)   aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4)   aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5)   aktualne dokumenty stwierdzające, że:
a)    kierownik budowy posiada ważne uprawnienia ogólnobudowlane,
b)    kierownik budowy przynależy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
6)   Wykaz osób (osoby), które będą pełnić funkcje kierownika budowy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
7)   Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca.
8)   Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych obejmujących swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich zakresu wraz z powierzchnią poszczególnych obiektów sportowych oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
9)   Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
11) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zawartych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
-     Cena - 100%
9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
12. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 45 000 zł.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego system zakupów.
15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty
z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
16. Data przesłania ogłoszenia Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych:
30.03.2007 r.  

Powiadom znajomego