W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Wejherowie


ul. 3 Maja 4
84-200 Wejherowo


tel.: (+48) 58 572 94 11, fax: (+48) 58 572 94 02


email: starostwo@powiat.wejherowo.pl
skrytka epuap: /59ut3k1bll/SkrytkaESP


NIP: 5881831062
REGON: 191686414

Powiat Wejherowski
NIP: 5882417933
REGON: 191675149

Przetarg nieograniczony na dostawę dwóch urządzeń wielofunkcyjnych

Przetarg nieograniczony na dostawę dwóch urządzeń wielofunkcyjnych
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
 
Starostwo Powiatowe w Wejherowie
ul. 3 Maja 4
84-200 Wejherowo
ogłasza przetarg nieograniczony, którego przedmiotem jest:
 
dostawa dwóch urządzeń wielofunkcyjnych
 (CPV: 30120000-6 )
 
1.  Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch urządzeń wielofunkcyjnych.
2.  Termin realizacji zamówienia: 21 dni od dnia podpisania umowy.
3.  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wejherowie, ul. 3 Maja 4, w pok. nr  131, w godz. od 8.00 do 15.30 (tel. 058 572-94-14, 12; fax 058 572-94-02). Specyfikacja dostępna jest również na stronie internetowej www.bip.powiat.wejherowo.pl.
4.  Osoby upoważnione do kontaktów w sprawie przedmiotowego zamówienia:
a)   w zakresie proceduralnym:
  Karol Jaworski - Inspektor tel. (058) 572-94-14.
b)   w zakresie merytorycznym:
  Janusz Wenta -  Geodeta Powiatowy tel. (058) 572-94-60
4.  Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać siedzibie Zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta do dnia 2007-11-23 do godz. 10:00.
5. Miejsce i termin otwarcia ofert:
   otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 211 dnia 2007-11-23 o godz. 10:30.
6. Warunki udziału w postepowaniu:
1
Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
2
Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
3
Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości wynoszącej co najmniej  10 000 PLN; poprzez dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia zamawiający rozumie dostawę urządzeń wielofunkcyjnych
 
7.  Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymaganych przez zamawiającego będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie treści wymienionych dokumentów i oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie wymagane warunki stosując zasadę spełnia – nie spełnia. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia i dokumenty:
1
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert
2
wykaz należycie wykonanych dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane dostawy zostały wykonane należycie
3
Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
 
8.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nr
Kryterium
Waga
1
Cena
100%
9.   Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
12. W postępowaniu nie przewiduje się wnoszenia wadium.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego system zakupów.
15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
16.Data publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych - 2007-11-15
 
Odpowiedzi na zapytania wraz z modyfikacją SIWZ z dnia 20 listopada 2007 r.
 
 OGŁOSZENIE O UNIEWA?NIENIU POSTĘPOWANIA
Zamawiający, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2006 r. nr 164, poz. 1163 ze zm.) unieważnił postępowanie dotyczące dostawy dwóch urządzeń wielofunkcyjnych, w związku z faktem, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Powiadom znajomego