Przetarg nieograniczony na dostawę dwóch urządzeń wielofunkcyjnych
Przetarg nieograniczony na dostawę dwóch urządzeń wielofunkcyjnych
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Starostwo Powiatowe w Wejherowie
ul. 3 Maja 4
84-200 Wejherowo
ogłasza przetarg nieograniczony, którego przedmiotem jest:
dostawa dwóch urządzeń wielofunkcyjnych
(CPV: 30120000-6 )
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch urządzeń wielofunkcyjnych.
2. Termin realizacji zamówienia: 21 dni od dnia podpisania umowy.
3. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wejherowie, ul. 3 Maja 4, w pok. nr 131, w godz. od 8.00 do 15.30 (tel. 058 572-94-14, 12; fax 058 572-94-02). Specyfikacja dostępna jest również na stronie internetowej www.bip.powiat.wejherowo.pl.
4. Osoby upoważnione do kontaktów w sprawie przedmiotowego zamówienia:
a) w zakresie proceduralnym:
Karol Jaworski - Inspektor tel. (058) 572-94-14. |
b) w zakresie merytorycznym:
Janusz Wenta - Geodeta Powiatowy tel. (058) 572-94-60 |
4. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać siedzibie Zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta do dnia 2007-11-23 do godz. 10:00.
5. Miejsce i termin otwarcia ofert:
otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 211 dnia 2007-11-23 o godz. 10:30.
6. Warunki udziału w postepowaniu:
1 | Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych |
2 | Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia |
3 | Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości wynoszącej co najmniej 10 000 PLN; poprzez dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia zamawiający rozumie dostawę urządzeń wielofunkcyjnych |
7. Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymaganych przez zamawiającego będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie treści wymienionych dokumentów i oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie wymagane warunki stosując zasadę spełnia – nie spełnia. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia i dokumenty:
1 | aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert |
2 | wykaz należycie wykonanych dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane dostawy zostały wykonane należycie |
3 | Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu |
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nr | Kryterium | Waga |
1 | Cena | 100% |
9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
12. W postępowaniu nie przewiduje się wnoszenia wadium.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego system zakupów.
15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
16.Data publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych - 2007-11-15
Odpowiedzi na zapytania wraz z modyfikacją SIWZ z dnia 20 listopada 2007 r.
OGŁOSZENIE O UNIEWA?NIENIU POSTĘPOWANIA
Zamawiający, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2006 r. nr 164, poz. 1163 ze zm.) unieważnił postępowanie dotyczące dostawy dwóch urządzeń wielofunkcyjnych, w związku z faktem, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.