W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Wejherowie


ul. 3 Maja 4
84-200 Wejherowo


tel.: (+48) 58 572 94 11, fax: (+48) 58 572 94 02


email: starostwo@powiat.wejherowo.pl
skrytka epuap: /59ut3k1bll/SkrytkaESP


NIP: 5881831062
REGON: 191686414

Powiat Wejherowski
NIP: 5882417933
REGON: 191675149

Ogłoszenia o postępowaniach

Ogłoszenia o postępowaniach
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
 
Starostwo Powiatowe
ul. 3 Maja 4, 84-200 Wejherowo
 
ogłasza przetarg nieograniczony na:
 
dostawę sprzętu komputerowego w ramach projektu „E-powiat – rozwój elektronicznych usług publicznych na terenie powiatu wejherowskiego”
 
1.  Przedmiotem zamówienia jest :
dostawa następującego sprzętu komputerowego
a)    60 zestawów komputerowych,
b)    65 monitorów,
c)    5 skanerów,
d)    7 komputerów przenośnych,
e)    14 drukarek laserowych,
f)      2 drukarki igłowe,
g)    1 urządzenie wielofunkcyjne,
dla Powiatu Wejherowskiego i gmin z terenu powiatu wejherowskiego.
2.  Termin realizacji zamówienia: 21 dni od podpisania umowy.
3.  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wejherowie, ul. 3 Maja 4, w Kancelarii – pokój nr 02,
w godz. od 8.00 do 15.00 (tel. 058 572-94-11, 12; fax 058 572-94-02). Specyfikacja dostępna jest również na stronie internetowej www.bip.powiat.wejherowo.pl.
4.  Miejsce i termin składania ofert:
    oferty należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wejherowie,
ul. 3 Maja 4, w Kancelarii – pokój nr 02, do dnia 16.10.2006 r., godz. 10.00.
5.  Miejsce i termin otwarcia ofert:
    otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wejherowie – sala nr 08, dnia 16.10.2006 r., o godz. 10.30.
6.  W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a)    posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b)    posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie, co najmniej 1 dostawę zestawów komputerów biurowych i co najmniej
1 dostawę drukarek; łączna wartość wykazanych dostaw musi wynosić,
co najmniej  350 000,- PLN,
c)    znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)    nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie
o udzielenie zamówienia, warunki wymienione w pkt. 2 i 3 mogą spełnić łącznie, warunki wymienione w pkt 1 i 4 musi spełnić każdy z wykonawców
7. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych w specyfikacji. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału
w postępowaniu wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia i dokumenty:
a)    aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b)    aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c)    aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
d)    aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania ofert przez wykonawców występujących wspólnie, ww. zaświadczenia muszą być złożone przez każdego wykonawcę
e)    wykaz należycie wykonanych dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane dostawy zostały wykonane należycie;
W przypadku składania ofert przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokumenty mogą zostać złożone łącznie przez wykonawców
f)      wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych
w art. 22 ust. 1 ustawy.
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
-     Cena - 100%
9.Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
10.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
11.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
12. Zamawiający przewiduje wniesienie wadium:
         - w wysokości 6 000 zł.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego system zakupów.
15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem
      aukcji elektronicznej.
16.Dzień przekazania ogłoszenia Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych –
     27.09.2006 r.
 

Powiadom znajomego