W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Wejherowie


ul. 3 Maja 4
84-200 Wejherowo


tel.: (+48) 58 572 94 11, fax: (+48) 58 572 94 02


email: starostwo@powiat.wejherowo.pl
skrytka epuap: /59ut3k1bll/SkrytkaESP


NIP: 5881831062
REGON: 191686414

Powiat Wejherowski
NIP: 5882417933
REGON: 191675149

Ogłoszenia o postępowaniach

Ogłoszenia o postępowaniach
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
 
Starostwo Powiatowe
ul. 3 Maja 4, 84-200 Wejherowo
 
ogłasza przetarg nieograniczony na:
II etap budowy parkingu
oraz utwardzenia i odwodniania placu
przy Starostwie Powiatowym w Wejherowie
 
1.      Przedmiotem zamówienia jest:
1)     II etap budowy parkingu na działce 224/8 i 224/9, w zakresie przedstawionym na planie sytuacyjnym będącym częścią projektu budowlanego  na rozbudowę parkingu przy siedzibie Starostwa Powiatowego w Wejherowie (CPV - 45.21.33.12-3);
Zakres robót:
a)      roboty rozbiórkowe starej nawierzchni (CPV: 45.11.00.00-1);
b)      roboty ziemne (CPV: 45.11.00.00-1);
c)      wykonanie odwodnienia terenu (CPV:45.23.24.52-5);
d)      wykonanie betonowej podbudowy parkingu (CPV:45.26.23.00-4);
e)      położenie kostki brukowej betonowej grubości 6 cm (CPV:45.22.33.20-5);
f)        wykonanie chodników (CPV:45.23.32.22-1);
g)      ułożenie krawężników na fundamencie betonowym (CPV:45.23.32.22-1);
h)      wywóz śmieci i gruzów (CPV:45.11.12.20-6);
 
2)     utwardzenie i odwodnienie placu znajdującego się na działce nr 224/4 (między istniejącym parkingiem a terenem stacji paliw) przy siedzibie Starostwa Powiatowego w Wejherowie zgodnie z projektem budowlanym (CPV: 45.11.12.91-4);
Zakres robót:
a)      roboty rozbiórkowe starej nawierzchni (CPV: 45.11.00.00-1);
b)     roboty ziemne (CPV: 45.11.00.00-1);
c)      wykonanie odwodnienia terenu (CPV:45.23.24.52-5);
d)     wykonanie betonowej podbudowy parkingu (CPV:45.26.23.00-4);
e)      położenie kostki brukowej betonowej grubości 6 cm (CPV:45.22.33.20-5);
f)       wykonanie chodników (CPV:45.23.32.22-1);
g)      ułożenie krawężników na fundamencie betonowym (CPV:45.23.32.22-1);
h)      wywóz śmieci i gruzów (CPV:45.11.12.20-6).
2.  Termin realizacji zamówienia: 30 dni od daty podpisania umowy i przekazania placu budowy.
3.  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wejherowie, ul. 3 Maja 4, w Kancelarii – pokój nr 02, w godz. od 8.00 do 15.00 (tel. 058 572-94-11, 12; fax 058 572-94-02). Specyfikacja dostępna jest również na stronie internetowej www.bip.powiat.wejherowo.pl.
4.  Miejsce i termin składania ofert:
    oferty należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wejherowie,
ul. 3 Maja 4, w Kancelarii – pokój nr 02, do dnia 30.10.2006 r., godz. 10.00.
5.  Miejsce i termin otwarcia ofert:
    otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wejherowie – sala nr 08, dnia 30.10.2006 r., o godz. 10.30.
6.  W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1)   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)   posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności:
a)    w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie budowy parkingów lub utwardzenia nawierzchni o wartości co najmniej 20 000 zł,
b)    kierownik budowy musi posiadać ważne uprawnienia ogólnobudowlane i należeć na dzień składania oferty do właściwej Izby Samorządu Zawodowego,
w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie.
3)   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie;
4)   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek musi spełnić każdy z wykonawców.
7. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych w specyfikacji. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia i dokumenty:
a)   aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b)   aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania ofert przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę.
c)    wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z uwzględnieniem robót, o których  mowa w pkt. 6.2.a) specyfikacji, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie,
d)   oświadczenie, iż kierownik budowy posiada ważne uprawnienia ogólnobudowlane i na dzień składania oferty należy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
W przypadku składania ofert przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument wykonawcy mogą złożyć łącznie.
e)   oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy.
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
-     Cena - 100%
9.Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.
10.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
11.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
12. Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego system zakupów.
15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Powiadom znajomego