Starszy referent do Specjalisty w Sekcji Budowy, Utrzymania Dróg i Mostów
Wersja strony w formacie XMLStanowisko | Starszy referent do Specjalisty w Sekcji Budowy, Utrzymania Dróg i Mostów |
---|---|
Miejsce pracy | Zarząd Drogowy dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Sekretariat Zarządu Drogowego dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzibą w Wejherowie przy ulicy Puckiej 11 lub drogą pocztową na powyższy adres (liczy się data wpływu do Zarządu Drogowego). |
Status | w trakcie rozstrzygania |
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Zarządzie Drogowym dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzibą w Wejherowie przy ulicy Puckiej 11.
- Nazwa stanowiska pracy: od Starszego referenta do Specjalisty w Sekcji Budowy, Utrzymania Dróg i Mostów
- Wymagania związane ze stanowiskiem :
- wykształcenie wyższe, preferowane wyższe techniczne w zakresie budownictwa, ochrony środowiska lub transportu lub wyższe w innym zakresie niż wymienione jeżeli jest poprzedzone wykształceniem średnim w zakresie budownictwa. Dopuszczamy wykształcenie średnie w zakresie budownictwa, ochrony środowiska lub transportu poprzedzone dwuletnim stażem pracy,
- doświadczenie zawodowe: w przypadku wykształcenia średniego udokumentowany minimum dwuletni staż pracy, preferowany w branży drogowej lub administracji publicznej jednostki pełniącej funkcję zarządcy dróg lub zarządzającego ruchu,
- dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego (MS Office),
- znajomość przepisów i ustaw: o drogach publicznych, Prawa budowlanego, Prawa zamówień publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych do w/w ustaw,
- dokładność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- chęć pogłębiania wiedzy,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych,
- niekaralność za popełnienie przestępstwa ściganego z oskarżenia publicznego lub umyślnego przestępstwa skarbowego,
- obywatelstwo polskie – o wolne stanowisko urzędnicze mogą ubiegać się również osoby posiadające inne obywatelstwo, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 530).
- Wymagania dodatkowe :
- mile widziane posiadanie doświadczenia w pracy w zakresie dróg publicznych,
- prawo jazdy kat. B,
- samodzielność,
- skrupulatność,
- umiejętność pracy w zespole,
- odporność na stres.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Udział w pracach związanych z zimowym utrzymaniem dróg,
- Udział w pracach związanych z letnim utrzymaniem dróg,
- Udział w pracach w zakresie ochrony środowiska w tym gospodarki wodami opadowymi i roztopowymi oraz zadrzewieniem i zakrzewieniem przy drogach,
- Przygotowywanie materiałów w celu udzielania zamówień publicznych,
- Sprawdzanie faktur, opisywanie i rozliczanie w zakresie działalności Sekcji Budowy, Utrzymania Dróg i Mostów,
- Prowadzenie spraw w zakresie zgłaszanych szkód na drogach,
- Prowadzenie spraw związanych z ewidencją dróg,
- Przygotowywanie korespondencji w zakresie prowadzonych spraw.
- Warunki pracy i płacy:
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, miejsce pracy: biuro Zarządu Drogowego w Wejherowie, ul. Pucka 11,
- przewiduje się zawarcie umowy na czas określony, a następnie jej przedłużenie lub zawarcie umowy na czas nieokreślony bez przeprowadzenia kolejnego naboru,
- wynagrodzenie zgodne z regulaminem wynagradzania pracowników Zarządu Drogowego dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys - CV (prosimy o podanie telefonu kontaktowego),
- list motywacyjny,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (osoba wybrana będzie zobowiązana dostarczyć zaświadczenie o niekaralności),
- oświadczenie potwierdzające stan zdrowia pozwalający na zajmowanie stanowiska,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę
na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Klauzula informacyjna, zgodna z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 4.5.2016), stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze.
- Termin i miejsce składania dokumentów :
Dokumenty należy składać do dnia 23.08.2024 r. do godziny 15.00 osobiście w sekretariacie Zarządu Drogowego dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzibą w Wejherowie przy ulicy Puckiej 11 lub drogą pocztową na powyższy adres (liczy się data wpływu do Zarządu Drogowego).
Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko: od Starszego Referenta do Specjalisty w Sekcji Budowy, Utrzymania, Dróg i Mostów”.
- Dodatkowe informacje:
- wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Drogowym dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia był mniejszy niż 6%,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 58-774-32-90,
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane,
- po upływie terminu złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze w BIP Starostwa Powiatowego w Wejherowie i Pucku oraz BIP Zarządu Drogowego dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzibą w Wejherowie kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej,
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP Starostwa Powiatowego w Pucku, BIP Zarządu Drogowego oraz na tablicy informacyjnej Zarządu Drogowego dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzibą w Wejherowie ul. Pucka 11,
- dokumenty aplikacyjne osób nie spełniających wymogów formalnych lub osób, które nie uzyskały rekomendacji do zatrudnienia, będą zniszczone w dniu ogłoszenia wyników naboru,
- dokumenty aplikacyjne osób spełniających wymogi formalne będą przechowywane przez 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wybraną w procesie rekrutacji, a po tym czasie będą zniszczone,
- zastrzega się możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny.
Wejherowo, dnia 09.08.2024 r.
Zatwierdził:
DYREKTOR
mgr Robert Lorbiecki