W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Wejherowie


ul. 3 Maja 4
84-200 Wejherowo


tel.: (+48) 58 572 94 11, fax: (+48) 58 572 94 02


email: starostwo@powiat.wejherowo.pl
skrytka epuap: /59ut3k1bll/SkrytkaESP


NIP: 5881831062
REGON: 191686414

Powiat Wejherowski
NIP: 5882417933
REGON: 191675149

Starszy referent do Specjalisty w Sekcji Budowy, Utrzymania Dróg i Mostów

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Stanowisko Starszy referent do Specjalisty w Sekcji Budowy, Utrzymania Dróg i Mostów
Miejsce pracy Zarząd  Drogowy dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Sekretariat Zarządu Drogowego  dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzibą w Wejherowie przy ulicy Puckiej 11 lub drogą pocztową na powyższy adres (liczy się data wpływu do Zarządu Drogowego).
Status w trakcie rozstrzygania

 

DYREKTOR  ZARZĄDU  DROGOWEGO
DLA  POWIATU  PUCKIEGO  I  WEJHEROWSKIEGO
Z SIEDZIBĄ W WEJHEROWIE

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

w Zarządzie  Drogowym dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzibą w Wejherowie przy ulicy Puckiej 11.

 

 

  1. Nazwa stanowiska pracy: od Starszego referenta do Specjalisty w Sekcji Budowy, Utrzymania Dróg i Mostów
  2. Wymagania związane ze stanowiskiem :
  • wykształcenie wyższe, preferowane wyższe techniczne w zakresie budownictwa, ochrony środowiska lub transportu lub wyższe w innym zakresie niż wymienione jeżeli jest poprzedzone wykształceniem średnim w zakresie budownictwa. Dopuszczamy wykształcenie średnie w zakresie budownictwa, ochrony środowiska lub transportu poprzedzone dwuletnim stażem pracy,
  • doświadczenie zawodowe: w przypadku wykształcenia średniego udokumentowany minimum dwuletni staż pracy, preferowany w branży drogowej lub administracji publicznej jednostki pełniącej funkcję zarządcy dróg lub zarządzającego ruchu,
  • dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego (MS Office),
  • znajomość przepisów i ustaw: o drogach publicznych, Prawa budowlanego, Prawa zamówień publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych do w/w ustaw,
  • dokładność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
  • chęć pogłębiania wiedzy,
  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych,
  • niekaralność za popełnienie przestępstwa ściganego z oskarżenia publicznego lub umyślnego przestępstwa skarbowego,
  • obywatelstwo polskie – o wolne stanowisko urzędnicze mogą ubiegać się również osoby posiadające inne obywatelstwo, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych  (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 530).

 

  1. Wymagania dodatkowe :
  • mile widziane posiadanie doświadczenia w pracy w zakresie dróg publicznych,
  • prawo jazdy kat. B,
  • samodzielność,
  • skrupulatność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • odporność na stres.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

  • Udział w pracach związanych z zimowym utrzymaniem dróg,
  • Udział w pracach związanych z letnim utrzymaniem dróg,
  • Udział w pracach w zakresie ochrony środowiska w tym gospodarki wodami opadowymi i roztopowymi oraz zadrzewieniem i zakrzewieniem przy drogach,
  • Przygotowywanie materiałów w celu udzielania zamówień publicznych,
  • Sprawdzanie faktur, opisywanie i rozliczanie w zakresie działalności Sekcji Budowy, Utrzymania Dróg i Mostów,
  • Prowadzenie spraw w zakresie zgłaszanych szkód na drogach,
  • Prowadzenie spraw związanych z ewidencją dróg,
  • Przygotowywanie korespondencji w zakresie prowadzonych spraw.

 

 

  1. Warunki pracy i płacy:
  • zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, miejsce pracy: biuro Zarządu Drogowego w Wejherowie, ul. Pucka 11,
  • przewiduje się zawarcie umowy na czas określony, a następnie jej przedłużenie lub zawarcie umowy na czas nieokreślony bez przeprowadzenia kolejnego naboru,
  • wynagrodzenie zgodne z regulaminem wynagradzania pracowników Zarządu Drogowego dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  • życiorys - CV (prosimy o podanie telefonu kontaktowego),
  • list motywacyjny,
  • kserokopie świadectw pracy,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (osoba wybrana  będzie zobowiązana  dostarczyć zaświadczenie o niekaralności),
  • oświadczenie potwierdzające stan zdrowia pozwalający na zajmowanie stanowiska,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę

 

na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

            Klauzula informacyjna, zgodna z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 4.5.2016), stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze.

 

  1. Termin i miejsce składania dokumentów :

Dokumenty należy składać do dnia 23.08.2024 r. do godziny 15.00 osobiście w sekretariacie Zarządu Drogowego  dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzibą w Wejherowie przy ulicy Puckiej 11 lub drogą pocztową na powyższy adres (liczy się data wpływu do Zarządu Drogowego).

Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko: od Starszego Referenta do Specjalisty w Sekcji Budowy, Utrzymania, Dróg i Mostów”.

 

  1. Dodatkowe informacje:
  • wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Drogowym dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia był mniejszy niż 6%,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 58-774-32-90,
  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane,
  • po upływie terminu złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze  w BIP Starostwa Powiatowego w Wejherowie i Pucku oraz BIP Zarządu Drogowego dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzibą w Wejherowie kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej,
  • informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP Starostwa Powiatowego w Pucku, BIP Zarządu Drogowego oraz na tablicy informacyjnej Zarządu Drogowego dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzibą w Wejherowie ul. Pucka 11,
  • dokumenty aplikacyjne osób nie spełniających wymogów formalnych lub osób, które nie uzyskały rekomendacji do zatrudnienia, będą zniszczone w dniu ogłoszenia wyników naboru,
  • dokumenty aplikacyjne osób spełniających wymogi formalne będą przechowywane przez 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wybraną w procesie rekrutacji, a po tym czasie będą zniszczone,
  • zastrzega się możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

 

Wejherowo, dnia 09.08.2024 r.                                                                      

 

     Zatwierdził:

     DYREKTOR

mgr Robert Lorbiecki

Załączniki

Powiadom znajomego